Ingen ursäkt

Nu har jag ingen dålig ursäkt att komma med.. har helt enkelt inte orkat skriva något..
I helgen var jag i alla fall i halmstad och det var jättemysigt. Bara hänga med Håkan och Sniff och göra det som faller på..

Igår började praktiken, fick börja morgonen med ett döttsfall, mitt första. Lite läskigt men det gick bra. Har ju iof varit på en obduktion, men det var en helt annan sak.

Måste skynda mig nu, börjar kl 14 och bussen går halv.. ville ju cykla men det ska jag inte ens gå in på.. blir bara irriterad.

Om jag orkar ikväll så skriver jag en rad..

Puss!


Kommentarer
Postat av: ejmis

Orken tryter ibland, så är det för alla...

2008-04-29 @ 13:38:34
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Ullis

Trist start. Kul att du hade de bra i halmstad

2008-04-29 @ 15:10:24
Postat av: teddy

Ohhh man tackar man tackar!
Vad bra att du kunde hantera dödsfallet så pass bra. Det är aldrig något trevligt när en annan människa går bort men tyvärr ingår det ju i vårat arbete.
Hur länge praktiserar du?
Får du åka långt?

kramis

2008-04-29 @ 19:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0