Äntligen

Igår funkade inte min blogg, den hade fått spunk och betedde sig lite som den ville...

Är ännu en gång på väg hem i från Halmstad, är ännu en gång ledsen över att jag inte får träffa Håkan och sniff på ett tag... närmare bestämt 18 dagar.. BAJS!

Helgen har varit riktigt soft och det var inte fel.
I fredags var det slappardag med lite inslag av tvättning.. Spöade Håkan i wii TVÅ gånger, att vi spelade typ 30 gånger hör ju inte till saken.

I lördags bar det av till Bökhult (som Emmy sa bökvad?) ut till Håkans föräldrar, Han skulle vara duktig och hjälpa till att gräva för en altan och min uppgift var att slappa i soffan och spela kort med hans mamma och syster. Inga fel...
På kvällen så var det fest hos min bästaste Halmstadvän det var trevligt att få träffa alla gammla vänner.. Hade dock ett spöke att bekämpa men det löste jag ypperligt.. I'm the icewoman!

I söndags var vi i bökhult igen för att Håkan skulle hjälpa till att gjuta ett betonggolv. Min uppgift.... Slappa i soffan framför Harry Potter och spela kort.. Me like! Men måste säga att grabbarna skötte sig utmärkt.. Duktigt jobbat!

Som sagt en soft helg, men det behövs. Har en monstervecka framför mig..

Kram

Kommentarer
Postat av: Emmy

Nä självklart skulle vi aldrig åka någonstans utan dig Emelie.....
Välkommen tillbaka till Örebro! :D

2008-04-07 @ 14:18:53
URL: http://emmybrunner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0