Äcklad

Ibland blir man förundrad över vad människor kan ta sig till. Hur dom kan göra vissa saker som för mig är såå obegripligt. Man GÖR bara inte så!!!

Igår var jag och Emmy på Björnstugan... det var sista gången!

Så vad hände??
Jo vi var på dansgolvet och hade allmänt roligt, så det dyker upp en kille av utländsk härkomst. Han försöker få dansa med Emmy men hon visar tydligt att hon inte vill, men han ger sig inte.. Tillslut börjar han försöka med andra tjejer som också drar sig undan.
Sen ser jag något i ögonvrån, något som jag slog i från mig för det kunde inte vara sant. Men sen så ser jag det igen.. han har handen innanför byxorna, sen helt plötsligt drar han fram hela jävla paketet och börjar gnida sig i mot intetont anande tjejer.. Jag sliter med mig Emmy från golvet, fortfarande tveksam om jag såg rätt.. Men det gjorde jag. Vi sprang fram till en vakt som vänligt men bestämt avvisade killen i från lokalen.
Men nu då? Ska dom bara låta honom gå? Tydligen, eftersom dom inte kan göra så mycket.

Våran kväll var förstörd och vi går hem efter en stund.. Jag är så äcklad, så förbannad att en människa kan göra något sånt i mot människor om inte har en aning.. Sen då? Vart går han då? Hem kan jag knappast tänka mig, tänk om han gick in i en park och väntar att första bästa tjej ska komma förbi.
Jag tänker på dom tjejer på dansgolvet som inte märkte vad som hände... fy fan.. eller det man inte vet det mår man inte dåligt av.. men va fan!

Jag önskar att vi hade gjort något mer.. en sån människa ska inte få gå lös...

image143
Min reaktion av händelsen...

Kommentarer
Postat av: ejmis

Fy vilken otäck upplevelse...man undrar vad han kan ta sig till mer... =/

2008-04-20 @ 18:28:01
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: teddy

näää ush fy fan. sådan äckel finns det gott om här. Varför? Därför att lagen inte är tillräckligt skärpt. So m du skriver - 2 vad gjordde han efter krogen? För knappast har han gått hem.
Tur att det gick bra för er iaf.

hoppas du får en fin kväll nu.

2008-04-20 @ 18:49:55
URL: http://caitlin.blogg.se
Postat av: evelina

nemen fy FAAAn vilket äckel!! vilka människor det finns alltså!!
tur ni klarade er bra iaf!

2008-04-20 @ 21:18:23
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Ullis

Fy fasen!! Äckel!

2008-04-21 @ 10:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0